ΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ.

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη εκπαιδευτική δράση κυκλοφοριακής αγωγής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο «Εφηβεία: όνειρα και εμπόδια». Την εκδήλωση που απευθυνόταν στους μαθητές της Γ? τάξης , παρακολούθησαν και κάποιοι γονείς. Συγκεκριμένα, το σχολείο μας επισκέφθηκαν, έπειτα από πρόσκληση, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Λαμίας κ. Φώτης Τσιριγκούλης μαζί με συνεργάτη του υπαξιωματικό και πραγματοποίησαν ενημερωτική ομιλία προς τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με την οδήγηση και το αλκοόλ. Ενδιάμεσα προβλήθηκαν αρκετές σχετικές εκπαιδευτικές παρουσιάσεις και κάποια βίντεο. Οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Ολοκλήρωση Διήμερης Εκπαιδευτικής Επίσκεψης της Β’ Τάξης σε Δελφούς, Λιβαδειά και Δίστομο.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη πολιτιστική εκδρομή των μαθητών της Β’ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29 και την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026. Η επίσκεψη εντάχθηκε στο ευρύτερο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος του σχολείου, προσφέροντας στους μαθητές μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και βιωματικής επαφής με την ιστορία μας. Πρώτη Ημέρα: Στον “Ομφαλό της Γης” και την Κρύα Το οδοιπορικό ξεκίνησε με την επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο των Δελφών, όπου οι μαθητές θαύμασαν τα μνημεία και τα εκθέματα παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Στη συνέχεια, η ομάδα περιηγήθηκε στην Αράχωβα και κατέληξε στη Λιβαδειά, όπου απόλαυσαν τη φυσική ομορφιά στις Πηγές της Κρύας και διανυκτέρευσαν.  … Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 1ο και 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

Την Τρίτη 21/4/2026 οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ στο πλαίσιο του άξονα εσωτερικής αξιολόγησης « Σχολική διαρροή ? Φοίτηση» καθώς και του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», προκειμένου να ενημερωθούν για τη επαγγελματική εκπαίδευση και τις προοπτικές της. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Συνέχεια ανάγνωσης

Περί?διαβάζοντας?

Την Πέμπτη 02/04/2026 πραγματοποιήθηκε , στα πλαίσια δράσης της Ομάδας Φιλαναγνωσίας του σχολείου «Περί?διαβάζοντας», παρουσίαση με τίτλο Ναυτικές Ιστορίες¨. Την επιμέλεια της παρουσίασης είχαν οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί κα Ψιλογιαννοπούλου Μαρία, η οποία πραγματοποίησε την δημιουργία και παρουσίαση των Ιστοριών, και η κα Καραδήμα Ουρανία. Σημαντική ήταν η συμβολή των μαθητών \τριών της Ομάδας Φιλαναγνωσίας που ζωγράφισαν και έφεραν αντικείμενα σχετιζόμενα με τη ζωή των ναυτικών . Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε την κα Χαμηλού Άννα , μητέρα της μαθήτριας Ελένης Βλάχου, για την προσφορά της στη δημιουργία αφισών με τα έργα των μαθητών. Περισσότερα εδώ   Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ-παρουσίαση

Συνέχεια ανάγνωσης

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Υπάτης-Στυλίδας

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Υπάτης-ΣτυλίδαςΛΑΜΙΑ, 30/03/2026 ? Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας πραγματοποίησαν σήμερα, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026, μια πολυδιάστατη εκπαιδευτική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Υπάτης-Στυλίδας. Η επίσκεψη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του εγκεκριμένου περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο: «Η ελιά: Από τον μύθο και την ιστορία στη σύγχρονη καθημερινή ζωή». Τους μαθητές συνόδευσαν οι υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος, κ. Σβάρνια, κ. Γιαλέρνου και κ. Χαραλάμπους, οι οποίες καθοδηγούν τα παιδιά στη μελέτη αυτού του ιερού και πολύτιμου δέντρου της ελληνικής γης. Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιελάμβανε: Επιστημονική προσέγγιση:… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄τάξη του Λυκείου για το σχ. Έτος 2026-27

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογήςe-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄τάξη του Λυκείου για το σχ. Έτος 2026-27 παρακαλείσθε: Να μελετήσετε τη συνημμένη επιστολή του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στην οποία υπάρχουν απαραίτητες οδηγίες. Να συμπληρώσετε και τις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις, από μία ο καθένας από τους δύο γονείς/κηδεμόνες (εφόσον υπάρχουν) σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην επιστολή. Συγκεκριμένα, α)να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που γράφει στην πάνω αριστερή γωνία 2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Α ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση καιβ) Να συμπληρώσει την υπεύθυνη δήλωση που γράφει στην πάνω αριστερή γωνία 2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Β ο άλλος γονέας/κηδεμόνας.      3. Να επιστρέψετε μέχρι και 02-04-2026  στο σχολείο  και τις ΔΥΟ συμπληρωμένες  Υπεύθυνες Δηλώσεις  είτε  προσωπικά,  είτε… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα (Γυμνάσια, Λύκεια) , στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια), στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια) και στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια) για το σχολικό έτος 2026-2027

Παρατείνεται έως και την Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 και ώρα 16:00 η καταληκτική προθεσμία υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και Πειραματικά Σχολεία. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Συνέχεια ανάγνωσης

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟΝ «ΛΑΜΙΑΚΟ ΤΥΠΟ»

Μαθητική ξενάγηση στον «Λαμιακό Τύπο» Τετ, 04/03/2026 – 20:38  |  lamiakos  |  Τοπικά   Την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026, 22 μαθητές του 2ου Γυμνασίου Λαμίας επισκέφθηκαν συνοδευόμενοι από τις καθηγήτριες τους κα Γιώτα Σβαρνιά και κα Αποστολοπούλου τις εγκαταστάσεις του «Λαμιακού Τύπου». Η ξενάγηση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και της διδασκαλίας του άρθρου ως επικοινωνιακού πλαισίου, από τον Διευθυντή και Εκδότη του «Λαμιακού Τύπου» κ. Σπύρο Ρίζο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ  

Συνέχεια ανάγνωσης

Βιωματική Δράση για την Υγιεινή Διατροφή και το Θρεπτικό Πρωινό στο 2ο Γυμνάσιο Λαμίας

Με μεγάλη επιτυχία και ενεργό συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, βιωματική ενημερωτική δράση με θέμα τη σημασία της υγιεινής διατροφής και του θρεπτικού πρωινού στην καθημερινότητα και την ανάπτυξη των εφήβων.. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος των μαθημάτων Αγγλικών, Οικιακής Οικονομίας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, συνδέοντας τη θεωρητική γνώση με την πράξη και την καθημερινή εμπειρία των παιδιών. Η εκδήλωση ξεκίνησε με έναν δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο, καθώς οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Α2παρουσίασαν ένα πρωτότυπο σκετς, βασισμένο σε σενάριο της μαθήτριας της Γ’ τάξης, Μαριτίνας Αυγέρη. Μέσα από… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης