Η εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών αναγνωρίστηκε από εκπαιδευτικούς, γονείς, πολιτικούς κτλ. Τα χρόνια που ακολούθησαν υπήρξε τεκμηρίωση των θετικών επιπτώσεων στην ακαδημαϊκή ικανότητα των παιδιών. Όταν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια πέρασαν το κατώφλι των σπιτιών, τα ίδια τα παιχνίδια έγιναν πιο γραφικά και βίαια στην πάροδο του χρόνου.Γονείς, εκπαιδευτικοί, γιατροί, ψυχολόγοι, ψυχοθεραπευτές και ερευνητές άρχισαν να αναρωτιούνται ποιες είναι οι επιπτώσεις αυτών των αλλαγών. Κατ? επέκταση, πολλά ερωτήματα άρχισαν να αναδύονται για το πόσες ώρες είναι θεμιτές, σε ποια ηλικία αγοράζουμε ηλεκτρονικά στα παιδιά μας κ.ο.κ. Ταυτόχρονα οι ερευνητές προσπάθησαν να ερευνήσουν κατά πόσο είναι θετική ή αρνητική η έκθεση των παιδιών στα ηλεκτρονικά. Διαβάστε περισσότερα