Ολοκλήρωση Διήμερης Εκπαιδευτικής Επίσκεψης της Β’ Τάξης σε Δελφούς, Λιβαδειά και Δίστομο.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη πολιτιστική εκδρομή των μαθητών της Β’ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29 και την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026. Η επίσκεψη εντάχθηκε στο ευρύτερο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος του σχολείου, προσφέροντας στους μαθητές μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και βιωματικής επαφής με την ιστορία μας. Πρώτη Ημέρα: Στον “Ομφαλό της Γης” και την Κρύα Το οδοιπορικό ξεκίνησε με την επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο των Δελφών, όπου οι μαθητές θαύμασαν τα μνημεία και τα εκθέματα παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Στη συνέχεια, η ομάδα περιηγήθηκε στην Αράχωβα και κατέληξε στη Λιβαδειά, όπου απόλαυσαν τη φυσική ομορφιά στις Πηγές της Κρύας και διανυκτέρευσαν.  … Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Υπάτης-Στυλίδας

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Υπάτης-ΣτυλίδαςΛΑΜΙΑ, 30/03/2026 ? Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β? Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας πραγματοποίησαν σήμερα, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026, μια πολυδιάστατη εκπαιδευτική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Υπάτης-Στυλίδας. Η επίσκεψη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του εγκεκριμένου περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο: «Η ελιά: Από τον μύθο και την ιστορία στη σύγχρονη καθημερινή ζωή». Τους μαθητές συνόδευσαν οι υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος, κ. Σβάρνια, κ. Γιαλέρνου και κ. Χαραλάμπους, οι οποίες καθοδηγούν τα παιδιά στη μελέτη αυτού του ιερού και πολύτιμου δέντρου της ελληνικής γης. Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιελάμβανε: Επιστημονική προσέγγιση:… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Επιτυχημένη Εκπαιδευτική Εκδρομή του 2ου Γυμνασίου σε Ερέτρια και Χαλκίδα

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών και μαθητριών της Β? και Γ? τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στην Ερέτρια και τη Χαλκίδα, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 16 Μαΐου 2025. Το πρωί, στις 8:15, το λεωφορείο αναχώρησε από τις εγκαταστάσεις του σχολείου με προορισμό την Ερέτρια, πραγματοποιώντας μια σύντομη ενδιάμεση στάση. Άφιξη στην όμορφη παραθαλάσσια πόλη της Ερέτριας έγινε στις 11:00. Εκεί, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αρχαιολογικό Μουσείο Ερέτριας, όπου θαύμασαν σημαντικά ευρήματα της αρχαίας πόλης, καθώς και την εντυπωσιακή Οικία των Μωσαϊκών, μαθαίνοντας για την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής. Στη συνέχεια, ακολούθησε ένας ευχάριστος περίπατος στην γραφική παραλία της Ερέτριας,… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Διήμερη Εκδρομή της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στα Τρίκαλα

Με μεγάλη επιτυχία και ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας της Β? τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στα πανέμορφα Τρίκαλα, στις 29 και 30 Απριλίου. Την πρώτη ημέρα, το πρωί της 29ης Απριλίου, οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την ιστορική Ιερά Μονή Κορώνης, θαυμάζοντας την αρχιτεκτονική της και την πνευματική της σημασία. Στη συνέχεια, η ομάδα μαγεύτηκε από το μοναδικό φυσικό κάλλος της λίμνης Πλαστήρα, ενός τόπου απαράμιλλης ομορφιάς. Το απόγευμα, μετά την άφιξή τους στα Τρίκαλα και την τακτοποίησή τους στο ξενοδοχείο, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη κάνοντας μια ευχάριστη βόλτα. Η ημέρα έκλεισε με ένα… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Επίσκεψη μαθητών της Β΄ Γυμνασίου στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λαμίας «Αλέκος Κοντόπουλος» και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ.) Λαμίας.

Λαμία, 4 Φεβρουαρίου 2025 – Σήμερα, οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Δημοτική Πινακοθήκη της Λαμίας «Αλέκος Κοντόπουλος» και το Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ.) Λαμίας, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής. Στην  Δημοτική Πινακοθήκη, οι μαθητές περιηγήθηκαν στην έκθεση «Ρηξικέλευθες, πρωτοπόροι Ελληνίδες ζωγράφοι», όπου γνώρισαν το έργο και τη ζωή σημαντικών Ελληνίδων καλλιτεχνών που άνοιξαν νέους δρόμους στην τέχνη. Η έκθεση αποτέλεσε μια πηγή έμπνευσης για τους μαθητές, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα έργα τέχνης και να συζητήσουν για τη σημασία της γυναικείας δημιουργίας. Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφτηκαν το Γ.Α.Κ. Λαμίας, όπου ενημερώθηκαν για την ιστορία και τον ρόλο των αρχείων στη διατήρηση… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Εβδομάδα δράσεων του σχολείου μας 2-6/12/2024.

Μια εβδομάδα γεμάτη δράσεις για το σχολείο μας ήταν η εβδομάδα από Δευτέρα 2/12 έως Παρασκευή 6/12. Τη Δευτέρα, 2/12, η διευθύντρια, κ.Βε, παρέστη σε ενημερωτική εκδήλωση παρουσίασης των νέων υποδομών για το σχολικό συγκρότημα του 2ου Γυμνασίου, του 2ου Λυκείου και του 11ου Δημοτικού. Οι υποδομές περιλαμβάνουν την κατασκευή Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων 500 τ.μ μεταξύ του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου, κατασκευή κλειστού Γυμναστηρίου στο 11ο Δημοτικό προς χρήση όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου καθώς, επίσης, και την ανάπλαση του προαύλιου χώρου και των πεζοδρομίων. Η πρόταση και η μελέτη των συγκεκριμένων έργων έγινε με πρωτοβουλία του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, κου Χρ.Σταικούρα, τον οποίο και ευχαρίστησε η… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

2ο Γυμνάσιο Λαμίας: Μια βιωματική εμπειρία με το νερό στην καρδιά της φύσης.

Λαμία, 22 Νοεμβρίου 2023 ? Το 2ο Γυμνάσιο Λαμίας πραγματοποίησε μια συναρπαστική εκπαιδευτική εκδρομή στο Καρπενήσι, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Οι δρόμοι του νερού» του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καρπενησίου. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν από κοντά τη φύση και τη σημασία του νερού για τη ζωή. Το πρόγραμμα περιελάμβανε μια σειρά από δραστηριότητες που συνδύασαν τη μάθηση με την διασκέδαση: Κατά μήκος του ποταμού Καρπενησιώτη: Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Γεφύρι Ξερολύκου και συμμετείχαν σε δραστηριότητες συλλογής βιοδεικτών, αποκτώντας γνώσεις για την ποικιλότητα των υδάτινων οικοσυστημάτων. Πεζοπορία και ανακάλυψη: Μια συναρπαστική πεζοπορία οδήγησε τους μαθητές στο Κεφαλόβρυσο, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΠΕΑ ΣΤΥΛΙΔΑΣ-ΥΠΑΤΗΣ

  Λαμία, 19 Νοεμβρίου 2024 ? Μια αξέχαστη εμπειρία βίωσαν σήμερα οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, συμμετέχοντας στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Του ποταμού το πρόσωπο». Με συνοδούς τους εκπαιδευτικούς τους και υπό την καθοδήγηση των ειδικών του ΚΕΠΕΑ Στυλίδας-Υπάτης, οι μαθητές πραγματοποίησαν μια συναρπαστική περιήγηση στο πλατανόδασος του Σπερχειού στα Λελέικα Υπάτης. Κατά τη διάρκεια της τρίωρης εξόρμησης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να: Ανακαλύψουν τη μοναδική χλωρίδα της περιοχής: Μελετώντας διάφορα είδη δέντρων και φυτών, οι μαθητές απέκτησαν γνώσεις για τη σημασία της βιοποικιλότητας και τους μηχανισμούς που διαμορφώνουν το δασικό οικοσύστημα. Εξερευνήσουν την κοίτη του ποταμού: Παρατηρώντας από κοντά τον Σπερχειό, οι μαθητές έμαθαν για… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης