Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη πολιτιστική εκδρομή των μαθητών της Β’ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29 και την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026. Η επίσκεψη εντάχθηκε στο ευρύτερο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος του σχολείου, προσφέροντας στους μαθητές μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και βιωματικής επαφής με την ιστορία μας. Πρώτη Ημέρα: Στον “Ομφαλό της Γης” και την Κρύα Το οδοιπορικό ξεκίνησε με την επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο των Δελφών, όπου οι μαθητές θαύμασαν τα μνημεία και τα εκθέματα παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Στη συνέχεια, η ομάδα περιηγήθηκε στην Αράχωβα και κατέληξε στη Λιβαδειά, όπου απόλαυσαν τη φυσική ομορφιά στις Πηγές της Κρύας και διανυκτέρευσαν. … Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης