Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογήςe-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄τάξη του Λυκείου για το σχ. Έτος 2026-27 παρακαλείσθε: Να μελετήσετε τη συνημμένη επιστολή του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στην οποία υπάρχουν απαραίτητες οδηγίες. Να συμπληρώσετε και τις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις, από μία ο καθένας από τους δύο γονείς/κηδεμόνες (εφόσον υπάρχουν) σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην επιστολή. Συγκεκριμένα, α)να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που γράφει στην πάνω αριστερή γωνία 2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Α ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση καιβ) Να συμπληρώσει την υπεύθυνη δήλωση που γράφει στην πάνω αριστερή γωνία 2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Β ο άλλος γονέας/κηδεμόνας. 3. Να επιστρέψετε μέχρι και 02-04-2026 στο σχολείο και τις ΔΥΟ συμπληρωμένες Υπεύθυνες Δηλώσεις είτε προσωπικά, είτε… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΠαράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα (Γυμνάσια, Λύκεια) , στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια), στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια) και στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια) για το σχολικό έτος 2026-2027
Παρατείνεται έως και την Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 και ώρα 16:00 η καταληκτική προθεσμία υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και Πειραματικά Σχολεία. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Συνέχεια ανάγνωσης
Βιωματική Δράση για την Υγιεινή Διατροφή και το Θρεπτικό Πρωινό στο 2ο Γυμνάσιο Λαμίας
Με μεγάλη επιτυχία και ενεργό συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Λαμίας, βιωματική ενημερωτική δράση με θέμα τη σημασία της υγιεινής διατροφής και του θρεπτικού πρωινού στην καθημερινότητα και την ανάπτυξη των εφήβων.. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος των μαθημάτων Αγγλικών, Οικιακής Οικονομίας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, συνδέοντας τη θεωρητική γνώση με την πράξη και την καθημερινή εμπειρία των παιδιών. Η εκδήλωση ξεκίνησε με έναν δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο, καθώς οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Α2παρουσίασαν ένα πρωτότυπο σκετς, βασισμένο σε σενάριο της μαθήτριας της Γ’ τάξης, Μαριτίνας Αυγέρη. Μέσα από… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΕνημέρωση Γονέων/Κηδεμόνων 10/02/2026
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 2026
Συνέχεια ανάγνωσης
? Θριαμβευτική Συμμετοχή Μαθητών μας στη Χειμερινή Ημερίδα Κολύμβησης! ?
Με μεγάλη επιτυχία και εντυπωσιακές επιδόσεις ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του ΠΡΩΤΕΑ ΛΑΜΙΑΣ στη Χειμερινή Ημερίδα Προαγωνιστικής και Αγωνιστικής Κατηγορίας που διεξήχθη στη Χαλκίδα, το Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025. Ο σύλλογος, επιβεβαιώνοντας το υψηλό του επίπεδο, είδε τους αθλητές του να πετυχαίνουν σημαντικές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων και δύο δικά μας παιδιά! ? Οι Διακρίσεις των Μαθητών μας Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την αγωνιστικότητα, την προσήλωση και το πάθος που επέδειξαν οι μαθητές του σχολείου μας, Μόκας Γιώργος Μάριος και Τσουλφά Μαρίνα, μέλη της αγωνιστικής ομάδας του Πρωτέα Λαμίας. Υπό την καθοδήγηση των προπονητών τους, Γιώργου Ζαγκανα και Παναγιώτη Μελισσουργού, απέδειξαν ότι η σκληρή δουλειά φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, οι… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε ότι με την Υ.Α 135203/Δ2/5-11-2025, ΦΕΚ 5910, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίου στο σχολείο μας ή σε όμορη σχολική μονάδα. Με τον όρο Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια του Γυμνασίου αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,3) Μαθηματικά, 4) Φυσική, 5) Χημεία, 6) Αγγλικά. Στην Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου συμμετέχουν προαιρετικά α) μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης ή β) μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσήτους στα ανωτέρω μαθήματα. Η Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου καλύπτει 1-5 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 25-26
Συνέχεια ανάγνωσηςΕνημέρωση γονέων για Ε.Δ.Υ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (Ε.Δ.Υ.) Αγαπητοί/ές γονείς και κηδεμόνες, έχουμε τη χαρά να σας ενημερώσουμε ότι από φέτος στο σχολείο μας ξεκινά τη λειτουργία της η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), η οποία θα υποστηρίζει τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς μέσω συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης και συμβουλευτικής υποστήριξης. Η Ε.Δ.Υ της σχολικής μας μονάδας αποτελείται από τη Διευθύντρια, μία Εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. του Τμήματος Ένταξης με τη νόμιμη αναπληρώτριά της, μία Ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23, μια Κοινωνική Λειτουργό του κλάδου ΠΕ30 και μία Γραμματέα, εκπαιδευτικό του σχολείου μας. Η λειτουργία της Ε.Δ.Υ στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192, Υ.Α 134960… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης
Τμήμα ένταξης σχ.έτος 2025-2026
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι από τη φετινή χρονιά στο σχολείο μας λειτουργεί Τμήμα Ένταξης, ένας θεσμός που έρχεται να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία και να προσφέρει ουσιαστική στήριξη σε όλα τα παιδιά. Η δημιουργία του αποτελεί σημαντικό βήμα για το σχολείο μας με πολλαπλά οφέλη καθώς ανοίγει τον δρόμο για μια πιο συμπεριληπτική και συνεργατική σχολική κοινότητα, όπου κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί, ανεξάρτητα από τις μαθησιακές του ικανότητες. Στα τμήματα ένταξης, παράλληλα με τη διδασκαλία στην τάξη, μπορούν να λαμβάνουν στήριξη: α) μαθητές και μαθήτριες με γνωμάτευση από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. β) μαθητές και μαθήτριες που δεν έχουν γνωμάτευση αλλά έχει… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης“Τα σχολειά χτίστε…”
Η νέα σχολική χρονιά, 2025-26 ξεκίνησε με την καθιερωμένη τελετή αγιασμού κι ένα θερμό καλωσόρισμα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου, που ξεκινούν ένα καινούριο ταξίδι γνώσης και εμπειριών στο νέο τους σχολείο, αλλά και μια εγκάρδια ευχή για καλή πρόοδο στα παιδιά της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, που συνεχίζουν το δημιουργικό μονοπάτι της γνώσης. Ευχαριστούμε θερμότατα τον πανοσιολογιότατο Άγιο Πρωτοσύγκελο πατέρα Εφραίμ, εκπρόσωπο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ.κ. Συμεών για την τέλεση του Αγιασμού, την Ευχή και την Ευλογία Του! Ευχόμαστε έτη πολλά κι ευλογημένα στον ίδιο όσο και στον πανάξιο Ποιμενάρχη μας! Το 2ο Γυμνάσιο Λαμίας, με τη μακρόχρονη ιστορική του πορεία στην εκπαίδευση της πόλης… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης