Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών και μαθητριών της Β? και Γ? τάξης του 2ου Γυμνασίου Λαμίας στην Ερέτρια και τη Χαλκίδα, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 16 Μαΐου 2025. Το πρωί, στις 8:15, το λεωφορείο αναχώρησε από τις εγκαταστάσεις του σχολείου με προορισμό την Ερέτρια, πραγματοποιώντας μια σύντομη ενδιάμεση στάση. Άφιξη στην όμορφη παραθαλάσσια πόλη της Ερέτριας έγινε στις 11:00. Εκεί, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αρχαιολογικό Μουσείο Ερέτριας, όπου θαύμασαν σημαντικά ευρήματα της αρχαίας πόλης, καθώς και την εντυπωσιακή Οικία των Μωσαϊκών, μαθαίνοντας για την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής. Στη συνέχεια, ακολούθησε ένας ευχάριστος περίπατος στην γραφική παραλία της Ερέτριας,… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης