Η νέα σχολική χρονιά, 2025-26 ξεκίνησε με την καθιερωμένη τελετή αγιασμού κι ένα θερμό καλωσόρισμα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου, που ξεκινούν ένα καινούριο ταξίδι γνώσης και εμπειριών στο νέο τους σχολείο, αλλά και μια εγκάρδια ευχή για καλή πρόοδο στα παιδιά της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, που συνεχίζουν το δημιουργικό μονοπάτι της γνώσης.

Ευχαριστούμε θερμότατα τον πανοσιολογιότατο Άγιο Πρωτοσύγκελο πατέρα Εφραίμ, εκπρόσωπο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ.κ. Συμεών για την τέλεση του Αγιασμού, την Ευχή και την Ευλογία Του! Ευχόμαστε έτη πολλά κι ευλογημένα στον ίδιο όσο και στον πανάξιο Ποιμενάρχη μας!
Το 2ο Γυμνάσιο Λαμίας, με τη μακρόχρονη ιστορική του πορεία στην εκπαίδευση της πόλης μας, υπήρξε και συνεχίζει να είναι κοιτίδα μάθησης, αρχών και αξιών. Στόχος μας είναι η πολύπλευρη ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων, η ευαισθητοποίηση σε ζητήματα διαφορετικότητας, συμπερίληψης και ένταξης, η καλλιέργεια διαπολιτισμικής ικανότητας, καθώς και η μύηση στις αξίες του λαϊκού μας πολιτισμού και των εθνικών παραδόσεων. Το σχολείο μας προάγει τη συνεργασία μέσα από ποικίλες δράσεις, καλλιεργεί την αίσθηση της κοινότητας χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς ως ένας ζωντανός, ανοιχτός χώρος για την τοπική κοινότητα και ευρύτερα. Όραμά μας οι μαθητές/τριές μας να αναπτύξουν πρωτοβουλίες, να εκφραστούν ελεύθερα, να αισθανθούν ότι ανήκουν σε μια μεγάλη οικογένεια και να διαμορφωθούν σε υπεύθυνους/ες και ενεργούς πολίτες.
Τη φετινή χρονιά υποδεχόμαστε τα παιδιά μας έχοντας ολοκληρώσει σημαντικά έργα υποδομής με τη στήριξη του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου” και την προοπτική οι εργασίες να συνεχιστούν καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους με τη σύμπραξη τοπικών και κρατικών φορέων.
Για το έργο αυτό θερμές ευχαριστίες οφείλουμε στον Βουλευτή Φθιώτιδας και πρώην Υπουργό κο Χρήστο Σταϊκούρα Χρήστος Σταϊκούρας για την καίρια παρέμβασή του για την συμπερίληψη του σχολείου μας στο πρόγραμα ” Μαριέττα Γιαννάκου”, με το οποίο υλοποιήθηκαν έργα υποδομής και ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και υγιεινή των μαθητών/τριών (στεγάνωση της ταράτσας και ανακαίνιση χώρων υγιεινής).
Επιπλέον, από τη φετινή χρονιά συνεχίζεται η λειτουργια της Τάξης Υποδοχής Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, ενώ νέες δομές έρχονται να υποστηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών, όπως το νέο Τμήμα Ένταξης με φιλόλογο και μαθηματικό ειδικής αγωγής και η νεοσυσταθείσα Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης( ΕΔΥ), η οποία στελεχώνεται από ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό με αρμοδιότητα την εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών/τριών της σχολικής μας κοινότητας.
Ιδιαίτερες ευχαριστιες για τη μέριμνα στήριξης του σχολείου μας με τις νέες δομές οφείλουμε στην Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, Δρ Ελένη Μπενιάτα και στον Διευθυντή ΔΔΕ Φθιώτιδας, Δρ Κωνσταντίνο Σπαλιώρα Konstantinos Spalioras, τους οποίους ευχαριστούμε για την αγαστή συνεργασία και αδιάλειπτη φροντίδα στα ζητήματα της σχολικής μας μονάδας.
Ευχαριστούμε θερμά, επίσης, τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, κο Παρχαρίδη, καθώς και τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου για τη συμβολή τους στον για καθαρισμό, και τη φροντίδα των σχολικών χών, και τον Αντιδήμαρχο κο Ποντίκα για την τιμητική του παρουσία στην τελετή του αγιασμού.
Θερμά ευχαριστούμε τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνοτροφίας & Αλιείας Στερεάς Ελλάδας, κο Κ.Αποστολόπουλο που τίμησε με την παρουσία του τον αγιασμό του σχολείου μας και για τον περιεκτικό χαιρετισμό τους προς τη μαθητική κοινότητα.
Θερμά ευχαριστούμε την πρόεδρο και το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική προσφορά παγωτού με παραδοσιακό παγωτατζή και την άριστη συνεργασία και στήριξη σε κάθε δράση του σχολείου μας
Ευχή και φροντίδα μας της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων και Διδασκουσών να δούμε τα παιδιά μας να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, όχι απαραίτητα τα πιο μεγάλα αλλά σίγουρα τα πιο όμορφα!
Σ’αυτό το ταξίδι θα είμαστε πάντα δίπλα τους, να τους δείχνουμε τον ορίζοντα και να καθοδηγούμε την πορεία τους!

Καλή κι ευλογημένη σχολική χρονιά!